Kändisspottning en måndagmorgon

I bloggvärlden läser jag ganska ofta om kändisspotting i Stockholm. Den och den såg den tredje när de lunchade, någon spanade in en fjärde på Nk mm mm. Nu tänker jag, Therese, sätta Göteborg på kändisspottingkartan! För en halvtimme sedan satt jag lite uttråkad på bussen och spanade ut på trottarerna vid Heden. Ser ett bekant ansikte och letar febrilt i minnet. vart har jag sett honom förut? Vem är det? Känns som om an ser lite mer sliten ut nu.. Eureka! Det var Anders Frisk! In your face Stockholm!

Fotnot: Anders Frisk var en jättekänd fotbollsdomare som dömt flera viktiga matcher. Ifall ni hade glömt av det menar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0