Mer jul...

...jag vill ha mer jul! Så låter en ganska bra julsång. En annan är "Stackars lilla tomten" som fastnat i min skalle och gått på repeat de senaste timmarna. Men det var egentligen inte om julsånger jag skulle skriva utan jag skulle fråga en sak. När får man som tidigast börja sätta upp lite julbelysning och sina julgardiner? Är det ok om jag startar den här veckan? Eller kommer julpolisen då? Någon som vet? Det enda jag vet är att det finns en rastlöshet i mig som endast tillfredsställs om jag får plocka upp mina jullådor från källaren och sätta igång med julandet. Mmmmm...
//T

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte ok denna vecka men så fort det blir måndag är det grönt!

2009-11-18 @ 09:26:42
Postat av: Therese

Tack Anna!

2009-11-18 @ 10:11:50
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0