Styrelseledamot?

Nu vill hyresvärden sälja våra lägenheter igen. Till oss alltså. En ombildning. Så nu har jag anmält mitt intresse för att få vara med i bostadsrättsföreningen. Kanske inte för att jag och J desperat vill köpa vår lägenhet utan mest för att få förstahandsinformationen och hjälpa till att få ut den till övriga hyresgäster. Sen får jag väl se om jag får vara med. Intresset kanske är översvallande bland alla hyresgäster och alla vill vara med.

Tänk vad man kan gör i sin lägenhet om man äger den... Nu ahr ju vi haft dundertur och fick välja nya tapeter i alla rum och även nytt golv i köket när vi flyttade in men ändå. Tänk att slå ut en vägg i badrummet och kanske slopa ett handfat och ha tvättmaskin i lägenheten istället? Slipa och lacka om parketten, ändra om i klädkammaren mm mm. Ja, jag vi får väl se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: Anna

Sicken taijming att ni fick lägenheten just nu!



Räknar ner till vår tjejhelg och nästa ledighet!



Kram

2009-05-04 @ 13:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0