Tillbaka från utlandet

Hemma från London. Ja, alltså inte just nu utan vi landade igår kväll och idag har jag varit på jobbet. Vi hade det så himla bra i London! Perfekt väder. Varmt men inte strålande sol hela tiden. Vem hade orkat gå något då? För det ska ni veta, vi gick. A lot!

Nu är jag hemma i 3 dagar, sen packar jag väskan och på onsdag em tänkte jag dra mig norrut mot min andra hemstad. Det verkar bli en riktig dundervistelse! På torsdag har jag fixat ett "kontor" hos Karolina och lilla Theo. Och blivit lovad rabarberpaj och kaffe! Sen så fick jag en inbjudan till lunch med Hanna och Pernilla också. Min premiär på Båten. Jag har mycket höga förväntningar! Jag tror säkert att de blir infriade :-)

TIll sist bjuder jag på två bilder från helgen
 Lillebror matar "mördarekorre" i Hyde Park.

 Drottningen hade fyllt år någon dag tidigare och detta firades på lördagen. Vi råkade bara slinta in och fick bla se flyguppvisningen. Jag fick äntligen se plan spruta ut färgad rök!

Kommentarer
Postat av: pernilla

det får vi hoppas! ;)

2009-06-16 @ 19:25:36
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0