Mobilen funkar

Har varit borta ett par dagar. I en liten stuga (dock med alla bekvämligheter, stort plus) i västra Värmland. Eller snarare kanske mitt i. Måste nog kolla på en karta för att se exakt vart jag var. Nåväl, trevligt att ha lite tid med J, grilla, läsa böcker (Sjöjungfrun=mycket bra) och fiska lite. Nu är det dock lika skönt att vara hemma igen, där mobilen har täckning och gummistövlar inte är de bästa skorna att ha på sig. Hoppas jag honner få se lite Gothia Cup innan den är slut och lite Hönö på lördag om vädret vill vara fint. Lite statusrapport sådär..

//T

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: jo då kyrkklockor i all är dock inte när man vaknar lite lätt bakis, hi hi!



Akta dig för svininfluensan om du ska besöka Gothia Cup.

2009-07-17 @ 11:55:15
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: K

Sjöjungfrun är superbra, jag gillar Läckberg. Vill bli som hon, eller rättare sagt vill ha ett bankkonto lika fett som hennes. :)

2009-07-17 @ 20:20:49
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0