Saker man kan roa sig med en torsdag

  • Börja dagen med att på allvar få tänka en stund på vad det är för dag. Det är torsdag men jag velade ett bra tag mellan onsdag och torsdag ska ni veta.
  • Ta itu med de sammanlagt 4 arbetsuppgifter som finns på jobbet idag. Tar max två timmar om jag drar på det...
  • Fundera över alla som verkar gifta sig både i bloggsfären och privat. Dagdrömmer mig bort till min egen dag som ingen vet när den kommer inträffa. Eller jo, J säger att det händer om 11 år. No way José säger jag då. Men det är ändå kul att tänka på vilka färger man ska ha (blått kanske, alltid älskat blått) och klänning (vill nog ha en knäkort sak...). Anna: Kommer du ihåg för ett par år sedan när vi sa att vi skulle göra varsin bröllopsbok som vi skulle kunna kolla i när dagen väl närmade sig och vi behövde inspiration?
  • Slänga ett öga på den påse som uppenbarligen kommer från en konditori och som ligger på fikabordet. Fast jag inte borde...
  • Och fast jag inte borde kolla på fikapåsen i nästa sekund funderar på om man inte får lov att ta en glass till efterrätt en sån här fin solig dag.
  • Ringa mäklaren för att se om han har svar på alla de frågor som vi har kring nybygget vi eventuellt är intresserade av. Sen iväg och köpa en trisslott för att finansiera det hela.
  • Fundera på om det är lika roligt att gå på marknad nu som det var förr eller om det bara är samma saker man kan hitta i Ullared fast till ett mycket högre pris. Någon som vet?

Ja, se där, nu ska jag väl kunna roa mig till lunch iaf!
//T


Kommentarer
Postat av: Anna

Känner igen det där! Idag skall jag ta mig en tur till vårt mini Ullared - Göksäter så det sitter jag och drömmer om! Vilka fynd som skall göras osv... Men snart är det fika taijm. Fast denna veckan har jag haft riktigt mycket att göra i jämnförelse med de två tidigare...

2009-08-06 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0