Klart och betart..

För att citera MNK.
New York är nu nämligen bokat och klart! 8 januari sticker vi! Åhh vad roligt det ska bli. Funderar på att göra en räknanedkalender. Jag är mycket för sådana. Jag har ju varit i NY en gång innan men för Jocke blir det helt nytt alltihopa och det är nästan så jag är lite avundsjuk på honom. Men jag tror vi kommer få en härlig blandning av aktiviteter. Måste hem och flärpa upp min pop-up-karta och spana in vad jag vill se den här gången. Nu börjar också en mycket aktiv period då jag håller koll på växelkurser. Sist så fick jag växlat till 6,50 men det lät väl inte hända den här gången...

Här kommer vi bo om ni är intresserade eller bara vill bli avundsjuka ;-)

//T

PS tror att bokningen av resan haft en väldigt positiv effekt på min växande förkylning. Känner mig inte alls halvrisig längre!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag kan erkänna att jag känner mig väldigt lättad nu när jag förstår att du inte ska åka förns i januari. Förhoppningsvis så har även jag en resa inbokad tills dess.



BTW ingår tjejen i gula skor? Lite obehagligt att dela rum med henne...

2009-08-25 @ 20:32:58
Postat av: Ulle

Men asså jag unnar dig resan (men ja lite bitter är jag)

2009-08-25 @ 20:33:54
Postat av: Therese

Jag tyckte också tjejen i gula skor såg l scary ut. Lite obekväm position hon satt/låg i också... Inte normalt. Man får vara bitter och glad samtidigt :-)

2009-08-25 @ 21:51:46
Postat av: Kerstin

Aaa vad KUUUL!!! Grattis! Är inte alls avundsjuk.. Du måste absolut göra en räkna-ned-kalender...bästa grejen nu! :D

2009-08-26 @ 08:01:53
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kommer att följa din räkna-ner-kalender med mörkaste avund :)

2009-09-10 @ 15:26:06
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0