Jaha

Då har jag tränat igen. Känner mig så duktig! INte lika duktig då jag kommer tillbaka till kontoeret tjugo över ett och möts av ett videomöte som jag är end el av och som började ett men det var ingen fara som tur är. Hjärnan är inte riktigt med ännu efter semestern märker jag.

Idag gjorde jag mitt yttersta för att undvika svettgubben från förra veckan. Jag kom sent bara för att se vart han stod. Sen ställde jag mig så långt bort jag bara kunde från honom. Men vet ni vad som hände då? Jag ställde till med oreda för övriga deltagare! Tydligen är det precis som i skolan där alla hade sin bestämda plats trots att det är fri placering. Så jag möttes av flera förvirrade blickar som kom in efter mig och i vars närhet jag ovant placerat mig. Jag funderar redan nu på vart jag ska stå nästa vecka. För ja, svettgubben hade precis samma plats som förra veckan även han så hans rutiner tänker jag inte riskera att störa för då skvätter han nog än mer på mig.

//T

Kommentarer
Postat av: Vanilla

skönt att träna! Det ska jag också försöka komma igång med nu! :-)



2009-08-10 @ 15:51:45
URL: http://byvanilla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0