Worm live

Det finns ett spel som heter Worm. Tror aldrig jag har spelat det men om jag skulle göra en IRL-version av det så är det möjligt att det skulle bli något som liknande min promenad till vagnen imorse. Det var så fruktansvärt många maskar på gatan! Blir vanligtvis inte så äcklad av de små djuren men det här var såna mängder av maskar så jag trodde jordens undergång var kommen. Vissa levde andra inte, några var tjocka andra smala, en del var långa andra korta. Tror ni att det här kan vara vår tids gräshoppsinvasion (läs Bibeln)? Jag menar det är ju inte omöjligt med tanke på alla klimatförändirngar och jag bor i en översvämningsdrabbad stad.. Hmm tål att tänkas på...
//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0