Vad var det jag sa..

Jag är en av få personer som faktiskt gillar filmen I Robot med Will Smith. Jag har alltid skrämts lite av tanken på att robotar ska ta över mest för att det i mina ögon är fullt troligt att det kommer hända. Nu har jag blivit än mer troviss i min uppfattning. Kolla vad TT publicerade på sin webb nyss:

Robot misshandlade anställd

  Plötsligt gick företagets robot till attack och skadade en anställd allvarligt. Roboten används normalt för att lyfta tunga stenar. Nu har företaget fått böta 25 000 kronor som ansvarigt för händelsen. (TT)

27 apr kl 10:45 

Jo, jo, vad var det jag sa...
//Therese

Kommentarer
Postat av: Dave

Ett skäl till att inte gilla iRobot - den enormt dåligt genomförda produktplaceringen. Känns som Audi och Converse har regisserat filmen. Storyn är däremot lockande, men det va ju inget nytt direkt eftersom boken har några år på nacken.

2009-05-22 @ 10:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0