Effektiv

Kom hem efter en dag som bestått av att stå upp och vara trevlig för att rusa viadare till tvättiden. Sen middag. Sen tänkte jag slå på datorn. Då funkar inte internet! Så jag har fått göra annat (nödvändigt). Plockat upp lite grejer som drällt, diskat, bytt lakan, mm mm. Blir en lång jobbdag imorgon också nämligen så jag vill ha så lite att göra som möjligt imorgon kväll. Åker "hem" till Karlstad över helgen nämligen. Ska träffa en liten Theo och härliga kompisar. Men först STockholm och möte som jag hoppas blir rikigt roligt! Detta är ett av de mest meningslösa inläggen som skrivits ser jag nu när jag läser igenom det så jag ber hemskt mycket om ursäkt för att ha upptagit er tid.
//T

Kommentarer
Postat av: Ulle

Mä! Du kan väl inte åka till Sthlm och inte träffa mig??? Jag fikar gärna på centralen vid kvart över fem eller nåt om det hinns med!

2009-04-02 @ 10:04:05
Postat av: Therese

Jag åker ju redan direkt efter lunch. Det var ju typiskt! Men nästa gång då ska jag höra av mig i tid :-)

2009-04-02 @ 12:54:05
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Ulle

Ok, ha det så bra i solstaden!

2009-04-02 @ 14:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0