Bra eller dåligt?

Alla vet att man inte ska gå på A-brunnar men att man gärna ska trampa på så många K-brunnar som möjligt (ett tips är entren till Åhléns i Karlstad, myllrar av K:n!). Detta sitter i ryggmärgen på mig och jag har tom utvecklat den här tvångstanken lite. Jag undviker även att cykla på A-brunnar.. Men endast om ingen annan kommer i fara pga mina hastiga svängar. Som sagt detta är basic knowledge bland oss 80-talister. Men nu har jag upptäckt en väldigt ovnaligt sak strax utanför min port. En S-brunn! Jag har aldrig sett detta innan och nu är jag alldeles förbryllad. Är en S-brunn något bra eller dåligt? Är det Super eller Suger det? Eller är det kanske en brunn som neutraliserar de 5 senaste brunnarna du gått på? SÅ länge jag inte vet så tar jag det säkra före det osäkra och undviker S-brunnen..


Kommentarer
Postat av: Ulle

Galen panna! Jag är så klart likadan men jag skyltar inte med det på min blogg :P



2009-04-21 @ 18:55:05
Postat av: Therese

Har du en blogg? I såna fall skulle jag vilja läsa vad du skyltar med i den :-)

2009-04-21 @ 19:30:42
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag har ju inte det, passar sig inte riktigt när man jobbar under tysnadsplikten.

2009-04-21 @ 21:16:13
Postat av: Therese

Tur att vi kan maila istället ;-)

2009-04-21 @ 21:39:18
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0